10-godišnje Einhell PurePOWER Brushless jamstvo

Saznajte više o našoj besplatnoj jamstvenoj usluzi za vas

Činimo sve kako bismo vam omogućili da postanete pokretač svojih projekata u radionici i vrtu. Stoga, osim izvrsnog omjera cijene i učinka, veliku pozornost posvećujemo pouzdanoj kvaliteti i sigurnosti naših proizvoda.

Registrirajte svoj novi Einhell PurePOWER Brushless proizvod unutar 30 dana od datuma kupnje i iskoristite produljenje jamstva na motor proizvoda. Nakon registracije jamstvo za vaš Einhell PurePOWER Brushless motor produljuje se na ukupno 10 godina.*

*Ovo jamstvo pokriva samo nedostatke u motoru koji su uzrokovani greškom u materijalu ili proizvodnji!

Kako to funkcionira

Kupite i informirajte se

Kupite jedan od naših Einhell PurePOWER proizvoda s motorom bez četkica i informirajte se o našim jamstvenim uvjetima.

Registracija ili prijava

Kreirajte vlastiti MyEinhell korisnički račun ili se prijavite sa svojim osobnim podacima.

Produljite jamstvo

Registrirajte svoj Einhell PurePower Brushless motor - zajedno s produljenjem jamstva proizvoda. Brzo, jednostavno i besplatno.

Preuzmite svoju potvrdu

Nakon uspješne registracije možete preuzeti potvrdu o produljenom jamstvu.

Nastavite do produljenja jamstva Registrirajte online svoj novi Einhell proizvod i iskoristite 10 godina PurePOWER Brushless jamstva. Prijavite se i slijedite upute.

Jamstveni uvjeti

Uz PurePOWER Brushless produljeno jamstvo, dobivate 10 godina jamstva na motor vašeg Einhell proizvoda. Produljeno jamstvo uz online registraciju počinje na dan kupnje, a online registracija mora biti izvršena u roku od 30 dana od datuma kupnje.

Pregledajte sažetak ostalih Einhell jamstvenih uvjeta.

Motor vašeg proizvoda više ne radi?

U slučaju servisa, nećemo vas ostaviti same.

Kontaktirajte naš servisni odjel za organiziranje besplatnog prikupa proizvoda na vašoj adresi ili proizvod samostalno dostavite u trgovinu gdje je kupljen. Sve informacije možete pronaći na našoj servisnoj stranici.

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno se obratite našem servisnom centru.

PurePOWER Brushless samo iz Einhella KADA SE AKU KOMPETENTNOST SUSRETNE S MAKSIMALNIM PERFORMANSAMA.

FAQ

Imate li još pitanja o PurePower Brushless jamstvu? Za vas smo saželi najčešća pitanja naših kupaca.

Kako funkcionira registracija?

Registracija se vrši na istom obrascu kao i registracija proizvoda i baterije. Ako je uređaj koji želite registrirati PurePOWER Brushless, to će se prikazati odmah tijekom registracije. Sada možete odlučiti želite li iskoristiti samo normalno produljenje jamstva za proizvod ili također i PurePOWER Brushless jamstvo.

Kako bismo mogli zaključiti produljenje jamstva potrebni su nam sljedeći podaci.

  • Podaci o uređaju (serijski broj, datum kupnje) 
  • Podaci o vama (prezime, ime i adresa)
  • Podaci o trgovcu (naziv trgovca, broj računa)

Što pokriva PurePOWER Brushless jamstvo?

10-godišnje PurePOWER Brushless jamstvo pokriva samo kvarove na motoru vašeg uređaja koji su posljedica kvara u materijalu ili izradi i ograničeno je na popravak takvih kvarova ili zamjenu motora po našem izboru.

Koliko vremena imam za produljiti jamstvo?

Kao i sa svim drugim jamstvima, imate 30 dana od datuma kupnje da produljite svoje PurePOWER Brushless jamstvo.

Kada jamstveni zahtjev ne vrijedi?

Einhell proizvodi poslani bez markice ili dokaza o kupnji ne mogu se uzeti u obzir, kao ni proizvodi 2. izbora iz Einhell tvorničke prodaje. Preprodani Einhell proizvodi preko trećih dobavljača ili privatnih osoba isključeni su iz jamstvenog zahtjeva.

Jamstveni zahtjev može biti odbijen u sljedećim slučajevima:

  • Nepravilna uporaba, skladištenje, uporaba neprikladnih radnih materijala 
  • Istrošenost i posljedična oštećenja (također na motoru) zbog nedostatka održavanja, njege, maziva
  • Oštećenje uređaja zbog istrošenosti koje je neuobičajeno tijekom preporučene upotrebe
  • Oštećenje motora uzrokovano nepridržavanjem uputa za montažu

Imate li dodatnih pitanja?

Za bilo kakvo pitanje o Einhell proizvodu ili tehničkoj poteškoći, molimo kontaktirajte našu korisničku podršku.

HR +385 (0) 49 342 444

SL +386 (0) 18 888 604

Od PON do PET
08h do 16h