Upravljanje zahtjevima

Prikup uređaja u slučaju reklamacije

Ako je potrebno podnijeti servisni zahtjev za neispravan uređaj pod jamstvom, obavijestite nas o tome. Einhell će organizirati preuzimanje vašeg uređaja ili, ako želite, možete koristiti našu on line uslugu prikupa uređaja na adresi. Za sve valjane zahtjeve ova je usluga potpuno besplatna za korištenje i uključuje sve troškove koji se odnose na preuzimanje, ponovnu dostavu, troškove popravka i troškove zamjene.

Oštećenja uzrokovana nepravilnom uporabom, uključujući slučajna oštećenja od kamenja, pijeska ili prašine, nepravilnog korištenja ili drugih vanjskih utjecaja i ako se koristi u komercijalnom okruženju, nisu pokrivena uvjetima jamstva.

Prikup vašeg uređaja

  • Registrirajte on line svoj uređaj
  • Svi uređaji koji su poslani na servis za vrijeme jamstvenog roka popravljaju se bez naknade

Vodič korak po korak

Registracija ili prijava

Izradite račun ili se prijavite

Dogovorite prikup uređaja

Registrirajte svoj uređaj on line unosom serijskog broja, broja artikla i identifikacijskog broja za korištenje usluge prikupa uređaja.

Usluga popravka za uređaje izvan jamstvenog roka

Prikladni popravci i održavanje

Nudimo naše usluge popravka i za uređaje koji više nisu u jamstvenom roku. U tom slučaju prijevoz uređaja samostalno organizirate i plaćate troškove transporta, defektaže i popravka.