Procedura u slučaju servisne usluge

Jednostavno, pouzdano, transparentno!

Vaš Einhell proizvod ili vaša Power X-Change baterija, koju ste registrirali za produljenje jamstva, ne radi ispravno? Kontaktirajte naš servisni odjel za organiziranje besplatnog prikupa proizvoda na vašoj adresi ili proizvod samostalno dostavite u trgovinu gdje je kupljen.

Kako to funkcionira - vaši zadaci

  1. Provjerite je li vaš Einhell proizvod još uvijek pokriven jamstvom. Da biste to učinili, prijavite se na svoj Einhell račun kako biste preuzeli odgovarajuću jamstvenu potvrdu za Einhell alat ili Power X-Change bateriju. Alternativno, jamstvenu potvrdu možete pronaći u potvrdnom e-mailu koji smo vam poslali tijekom produljenja jamstva. Jamstvena potvrda prikazuje maksimalno jamstveno razdoblje.
  2. Preuzmite važeću potvrdu jamstva za svoj uređaj i upišite sve važne informacije u vezi oštećenja koja su se dogodila. Na kraju, preporučamo izraditi kopiju ispunjene jamstvene potvrde za svoju evidenciju.
  3. Uz propisno zapakirani proizvod priložite popunjenu jamstvenu potvrdu, jamstveni list i račun proizvoda. Molimo da vodite računa da je uređaj pravilno zapakiran! Štete u prijevozu su na trošak i rizik pošiljatelja.
  4. Kontaktirajte Einhell servisni odjel i organizirati ćemo besplatni prikup proizvoda na vašoj adresi. Također imate mogućnost proizvod dostaviti u trgovinu gdje je kupljen i proizvod za servis će se preuzeti u trgovini.

Daljnja obrada jamstvene usluge

Čim zaprimimo vaš uređaj u servis, provjera će odlučiti hoće li vaš uređaj ili baterija biti popravljena ili zamijenjena odgovarajućim novim proizvodom. Naši djelatnici obradit će vaš servisni slučaj što je brže moguće, da čim prije nastavite koristiti vaš Einhell proizvod.

Imate li dodatnih pitanja?

Za bilo kakvo pitanje o Einhell proizvodu ili tehničkoj poteškoći, molimo kontaktirajte našu korisničku podršku.

HR +385 49 342 444
SL +386 18 888 604

Od ponedjeljka do petka
08:00 do 16:00 sati