Prikaži više

Postupak u slučaju korištenja jamstvene usluge

Jednostavno, pouzdano, transparentno!

Posjedujete Einhell Power X-Change uređaj za kojega ste produljili jamstveni period na 3 godine (2+1) registracijom na našoj web stranici? Taj uređaj pokazuje oštećenje unutar jamstvenog perioda? S uslugom koju pružamo jednostavno pošaljite uređaj do nas i mi ćemo se pobrinuti za Vaš jamstveni zahtjev.

Kako to funkcionira - vaši zadaci

  1. Provjerite da li je Vaš Power X-Change uređaj još uvijek u jamstvenom roku tako da se prijavite na korisnički račun i pronađete važeći obrazac "produljenje jamstva".
  2. Preuzmite važeći obrazac „produljenje jamstva” za svoj uređaj i upišite sve relevantne informacije u vezi oštećenja koja su se dogodila.
  3. Nakon završetka obrasca, napravite kopiju za svoju evidenciju i otrgnite original uz točkastu liniju.
  4. Stavite gornji dio produljenog jamstva u pakiranje uređaja. Donji dio prikazuje adresu i može se zalijepiti na paket.
  5. Kontaktirajte nas da mi organiziramo prijevoz i prikupimo uređaj ili Vi donesite uređaj do nas!

Molimo da vodite računa da je uređaj pravilno upakiran! Štete u prijevozu su na trošak i rizik pošiljatelja.

 

Daljnja obrada jamstvene usluge

Čim zaprimimo Vaš uređaj, dodijeliti ćemo mu jamstveni status. Taj status određuje da li će se uređaj popravljati ili ćemo Vam poslati novi zamjenski uređaj. U slučaju popravka, poslati ćemo Vam nazad uređaj odmah po završetku popravka.

Naša telefonska linija za pomoć

Za bilo kakvo pitanje o Einhell proizvodu ili tehničkoj poteškoći, molimo kontaktirajte našu službu za kupce.

HR +385 (0) 49 342 444
SL +386 (0) 1 8888 604

Od ponedjeljka do petka
08:00 do 16:00 sati